V rámci komponenty 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace investice přispívá na vybavení žáků digitálními technologiemi pro rozvoj jejich informatického myšlení a digitálních kompetencí a na prevenci digitální propasti.
Finanční prostředky, jejíchž zdrojem je Evropská unie, škola použila za účelem pořízení robotických a programovatelných učebních pomůcek a her pro aktivity rozvíjející informatické myšlení a digitální kompetence dětí.
Dětem poskytujeme podmínky pro praktické aktivní činnosti. Prostřednictvím prožitkového učení při hře se čtvercovou sítí, robotickou myší, robotem Botley u dětí rozvíjíme informatické myšlení a digitální kompetence, logické myšlení, matematické dovednosti ve vztahu k informatickému myšlení, početní představy, kreativní myšlení… Digitální mikroskopy a Albi tužky spolu se souborem programovatelných naučných knih podporují přirozený zájem o poznávání a objevování nového.